EULÀLIA MONÉS GRESELY_NAUFRAGIS al Museu de Badalona a la sala El Refugi.


NAUFRAGIS
Naufragis és la composició amb la qual em presento a la Mostra de Tardor del Grup de Belles Arts del Museu de Badalona a la sala El Refugi. 

La inauguració és aquest diumenge dia 6 a les 12 del migdia i no cal que us digui que hi esteu convidats.

No és ni de bon tros el tipus d’obra que jo faig ...normalment.

Però m’agrada passejar prop del mar i recollir tot allò que el mar retorna a les platges: fustes, canyes, petxines, ossos.. i cal dir que el mar és un gran escultor. Llima, refina , poleix, arrodoneix....
N’estava contenta de la meva composició fa molt temps que recullo tresors i per fi havia aconseguit una composició que m’agradava. A finals de la setmana passada ja la tenia enllestida
Però aquest dimarts el mar va retornar a les platges de l’oest de Turquia el menut cos d’un nen mort...de tants i tants que moren en els naufragis i més naufragis ...
La imatge és tan colpidora que no me n’he pogut estar i he volgut que aparegués en el meu naufragi...o el naufragi de tots...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog